دانلود رایگان آهنگ نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه

13اکتبر - by - 0 - In دانلود رایگان آهنگ

دانلود رایگان آهنگ نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه

نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه در روز پنجشنبه هشتم مهرماه

در سالن همایش‌های امام علی(ع) برگزار شد.

عکاس : نیلوفر اسدی ، دنا جم – گزارش خبری : رضا فلک سیر

نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه در روز پنجشنبه هشتم مهرماه در سالن همایش‌های امام علی(ع) برگزار شد و پذیرای جمعی از چهره‌های هنری و همچنین اصحاب رسانه بود و برای اولین‌بار توضیحاتی را درباره اتفاقات چند وقت اخیر و همچنین آلبوم جدیدش مطرح کرد
این هنرمند جوان بعد شش سال متوالی توانست مجوز آهنگ ها و فعالیت های خود را دریافت کند که این امر منجر به رونمایی از البوماین خواننده جوان بعد از ایام محرم و صفر خواهد شد.
در ابتدا مجری برنامه از (محسن افشار) رهبر ارکستر نیما علامه، (نوید میرزایی) یکی از تنظیم‌کننده‌های آلبوم، و (مهدی ملک‌پور)، تهیه‌کننده آلبوم دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند.
در  ادامه این گزارش به صحبت های عزیزان نام برده شده می پردازیم:
(محسن افشار) گفت: برای من خیلی مهم بود که در رونمایی آلبومی که سال‌های زیادی طول کشید تا آماده شود حضور پیدا کنم اما ابتدا از شما می‌خواهم که یک دست برای پدر نیما علامه بزنید. چون مطمئن هستم که روح او اکنون اینجا و خوشحال است. دو سال پیش یعنی دقیقاً دهم فروردین سال ۹۳ برای اخذ مجوز صحنه‌ای اقدام کردیم و قرار بود کارهای صدور مجوز خیلی زودتر انجام شود و اجرای کنسرت‌ها را آغاز کنیم. به هر دلیلی چنین اتفاقی رخ نداد ولی ما در همان فروردین سال ۹۳ مجوز اجرای صحنه‌ای را دریافت کردیم و از همان آمادگی این را داشتیم که کنسرت‌ها را برگزار کنیم. اما متأسفانه یا به هر دلیلی این اتفاق چند روز پیش رخ داد. در این گروه تک تک افراد از آقای ملک‌پور، امید میرزایی، نوید میرزایی و سرکار خانم میرزایی بسیار زحمت کشیدند و من هم نقش کوچکی داشتم. برای پس از محرم و صفر برنامه‌ریزی‌های خوبی شده و امیدوارم که بتوانیم نظر مخاطبان نیما علامه را جلب کنیم .
(مهدی ملک‌پور) به عنوان دومین نفر از تیم اجرایی نیما علامه اعلام کرد: من شش سال پیش با نیما و مشاوره‌های آقای افشار وارد این عرصه شدم و تازه‌کار هستم و خوشحال هستم که تا الان جا نزدم. خیلی مواقع شده که خواستم جا بزنم ولی دوستان اجازه ندادند .
(نوید میرزایی) هم گفت:  اینجا جمع شده‌ایم تا برای کسی خوشحال باشیم که لیاقتش را دارد که اینجا باشد و سال‌ها قبل باید چنین اتفاقی برایش رخ می‌داد. دو قطعه جدید نیما در آلبومش را من تنظیم کردم و تا جایی که می‌شد تمام تلاشم را کردم تا کارهای خوبی باشد. امیدوارم آلبوم را دوست داشته باشید و برای نیمای عزیز نهایت تلاشم را می‌کنم تا بهترین اجراها را برگزار کند.

—-
(نیما علامه) هم صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «خیلی خوشحال هستم. نمی‌توانم خیلی لفظ قلم صحبت کنم ولی اتفاقی که شش سال منتظرش بودیم و برایش گریه و دوندگی کردیم بالاخره رخ داد. امیدوارم از این به بعد بتوانم سکوت شش ساله را با بهترین کارها جبران کنم. آلبوم «مبارکم باشه» حدوداً شش سال قبل استارت خورد و در طول این سال‌ها تغییرات زیادی در آن لحاظ شد. عقیده من این است که باید مدرن و همگام با سلیقه مردم پیش رفت و برای هر سلیقه‌ای کار داشته باشیم. تلاش کردیم همه مخاطبان را راضی نگه داریم و به امید خدا این مجموعه پس از ماه محرم و صفر منتشر می‌شود و تاریخ دقیقی نمی‌توانم اعلام کنم. پس از آن هم با اجراها و کنسرت‌ها در خدمت شما خواهیم بود. هشت قطعه را خودم تنظیم کرده‌ام و دو قطعه هم توسط نوید میرزایی عزیز تنظیم شده و کارهای بسیار مدرن و زیبایی هستند. در زمینه ترانه با «امیرعلی بهادری» همکاری کردم و یک ترانه هم از «علی کاشی» دارم. در زمینه میکس و مسترینگ با «ایمان احمدزاده» و نوید عزیز همکاری کردم و سایر کارها هم توسط محمد افضل انجام شده است. «فیروز ویسانلو»، «میثم مروستی»، «آرمین قیطاسی» و «فرشاد رشیدی‌نژاد» هم نوازندگان این مجموعه هستند. ترانه و ملودی و تنظیم و میکس و مسترینگ دو قطعه هم اثر خودم است که همان هفت هشت سال پیش پخش شدند.»

پس از صحبت‌های امید میرزایی، مدیر برنامه‌های نیما علامه، و ادای احترام او به مرحوم «احمد علامه دهر» پرسش و پاسخ خبرنگاران آغاز شد. نیما علامه ابتدا درباره این دوری شش ساله از عرصه موسیقی گفت: روند موسیقی پاپ در سال‌های گذشته با امروز متفاوت بود. در آن زمان به دلیل اینکه یک ذره هنر داشتم، دوست داشتم بخوانم و کارهایم دیده شود اما جایی را نداشتم تا آثارم را به گوش مردم برسانم. به همین دلیل شبکه‌های ماهواره‌ای را انتخاب کردم ولی از طرف وزارت ارشاد به ما اعلام کردند که پخش آثار خواننده‌ها در آن شبکه‌ها خط قرمز است. من از روی بی‌اطلاعی این کار را کرده بودم و فقط دوست داشتم مردم کارهایم را بشنوند. به مرور تجربه خودم بیشتر شد و فهمیدم با چه رسانه‌هایی باید همکاری کنم. البته در آن زمان مثل امروز سایت‌های زیادی وجود نداشت که بتوانیم با آنها همکاری کنیم و راه‌های قانونی پخش موسیقی بهتر شده است. یکی دیگر از دلایل دوری این سالها آهنگسازی من برای دوستانی بود که بدون اجازه کارهایی که برایشان ساخته بودم را کلیپ می‌کردند و در آن شبکه‌ها پخش می‌کردند. بارها از آنها درخواست کردم که چنین کاری نباید انجام دهید و حتی در قراردادی که با آنها داشتم این موضوع به صورت مکتوب نوشته شده بود ولی گوش شنوایی وجود نداشت. تا اینکه آهنگسازی برای دوستانی که غیرقانونی کار می‌کنند را قطع کردم و در یک مقطع زمانی سکوت کردم. تلاشم این بود که تجربیات بیشتری کسب و روی تنظیم‌های آلبوم خودم کار کنم. این شش سال سکوت را به فال نیک می‌گیرم و تجربه‌ام در کار موسیقی بیشتر شد.

در خلال برنامه بخش‌هایی از قطعات آلبوم در سالن پخش می‌شد و مضمون یکی از کارهای نیما علامه در آلبوم جدیدش که مرتبط با دفاع مقدس و رزمندگان است توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. سوال بعدی یکی از خبرنگاران این بود که اجرای چنین قطعه‌ای تا چه حد به مقوله اخذ مجوز شما ارتباط داشت که نیما علامه در این زمینه پاسخ قاطعی داد و اعلام کرد: یک سری از کارها دلی است و سعی کردم ادای دین کنم به عزیزانی که جان خود را در کف دست گذاشتند و از ذره ذره خاک ما دفاع کردند و باعث شدند ما بتوانیم به راحتی کار خودمان را انجام دهیم. در آن زمان من خیلی کوچک بودم ولی اگر یک فلاش‌بک به گذشته بزنید و مطالعه کنید متوجه می‌شوید که آن زمان چه اتفاقاتی در جنگ رخ داده است. من این آهنگ را چهار سال قبل خواندم و اگر قرار بود کارم درست شود، همان چهار سال قبل درست می‌شد. من این راه را ادامه می‌دهم چون واقعاً اعتقاد دارم و خواندن موسیقی مثلاً برای امام رضا(ع) علاقه و اعتقاد من است. اخیراً قطعه‌ای را با آقای «محسن طهرانی» کار کردیم که (دولت کاریکاتور) نام داشت و بر ضد استکبار جهانی و ضد کشتار در جهان بود. هر انسان مخالف کشتن یک انسان دیگر است و همه به این موضوع اعتقاد دارند. من هیچ وقت به خاطر مجوز، آهنگی را نخوانده‌ام و باز هم از این کارها می‌سازم

این خواننده سپس درباره سبک و سیاق و فضاهای متفاوت در قطعات آلبومش گفت: کار هنری همیشه باید همگام با سلیقه مردم باشد و سلایق امروز از هر لحاظ فرق کرده است. من هم سعی کردم با حفظ چارچوب سبک خودم، استایل گذشته‌ای که داشتم را برای نسل جدید که اکتیوتر از نسل دهه شصت است با فضاهای پرهیجان‌تر ترکیب کنم. امیدوارم قطعات من را دوست داشته باشند چون این کارها از شش سال پیش تا الان بارها در همه بخش‌ها ویرایش شده است

علامه سپس در زمینه حضور امیرعلی بهادری در اغلب بخش‌های آلبومش هم به این نکات اشاره کرد: کسی که با او کار کردم اسم واقعی‌اش امیرحسین بهادری است و از شش سال قبل پیش خودم آمد و من نوازندگی گیتار را به او یاد دادم. در کنار هم ترانه‌سازی و ساختن کارهای حرفه‌ای را آغاز کردیم و به این نتیجه رسیدم که استعداد بسیار خوبی دارد و در هر ژانری می‌تواند خوب بنویسد و ملودی‌های جدیدی بسازد. کارهایی که آن زمان داشت متنوع بودند و من بهترین کارهایش را گلچین کردم. اما سلیقه امروز او و آلبومی که منتشر کرد بسیار نسبت به آلبوم من متفاوت است

نیما علامه سوال بعدی خبرنگاران درباره اینکه آیا در این آلبوم قطعه‌ای همانند (رفتن تو مرگ منه) دارد که هیت شود را اینگونه پاسخ داد: موسیقی پاپ امروز بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. اما با توجه به در نظرگرفتن سلیقه‌ها فکر می‌کنم خاص‌ترین کاری که ما در این آلبوم داریم قطعه‌ (مبارکم باشه) باشد. موضوع آن عمومیت دارد و هرکسی می‌تواند با سوژه‌اش همذات‌پنداری کند و فکر می‌کنم عمر این آهنگ در آلبوم نسبت به کارهای دیگر بیشتر باشد. اما نهایت تلاش را کردیم و باید آلبوم منتشر شود تا نظرات مخاطبان را ارزیابی کنیم

او همچنین از آلبوم بعدی‌اش هم اینگونه یاد کرد: دنبال ساختارهایی در ملودی و تغییراتی در ادبیات ترانه‌های پاپ هستم. ترانه‌های پاپ امروز ما یک نظمی دارد و دوست دارم هنجارشکنی انجام بدهم و سلیقه مخاطبان را هم درنظر خواهم گرفت. الان شاید نتوانم جزئیات دقیقی بیان کنم اما به زودی ساخته خواهد شد.

این خواننده جوان اشاره دیگری هم به همکاری با سایر خواننده‌ها در مقام آهنگساز و تنظیم‌کننده داشت:طی این شش-هفت سال ایده‌هایی که برای خودم داشتم را خرج کردم و به هرحال خوب هم بود. چون وقتی یک موزیک موفق برای کسی درست می‌کردم از کنارش سه چهار سفارش دیگر هم دریافت می‌کردم. اما متأسفانه داشتم فراموش می‌کردم که خودم خواننده هستم و بهترین موزیک‌ها را به سایر دوستانم دادم و از این بابت راضی نیستم. اما اقیانوس موسیقی من آنقدر عمیق و وسیع هست که بتوانم کارهایی که تکراری نیست تولید کنم.

یکی دیگر از بخش‌های این برنامه اجرای زنده نیما علامه بود. این خواننده جوان سه قطعه از آلبومش را با نوازندگی کیبورد خودش اجرا کرد که این قسمت مورد توجه حضار قرار گرفت.

نیما علامه در این مراسم میزبان چهره‌های مطرح هنری نظیر «معین راهبر»، «آرمین قیطاسی»، «میلاد بابایی»، «مهران مستی»، «امید جهان»، «فرحناز منافی‌ظاهر»، «ایمان صفا»، «زهرا سعیدی»، «مصطفی یگانه»، «سعید سام»، «ارسام»، «وحید اسلامی» و «امیر مولایی» بود.http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/17/a/1.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/17/c/21.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/17/c/20.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/10.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/11.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/12.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/13.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/14.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/15.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/16.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/17.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/18.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/19.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/2.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/20.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/22.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/23.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/25.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/3.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/24.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/4.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/5.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/6.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/7.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/8.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/9.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d1.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d10.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d11.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d12.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d13.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d15.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d14.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d2.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d3.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d5.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d6%20%282%29.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d7.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d8.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d9.jpg

http://dl.mytehranmusic.com/1395/Pouya/07%20-%20Mehr/18/Pic/d4.jpg

The post appeared first on .

دانلود رایگان آهنگ نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه

نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه در روز پنجشنبه هشتم مهرماه

در سالن همایش‌های امام علی(ع) برگزار شد.

عکاس : نیلوفر اسدی ، دنا جم – گزارش خبری : رضا فلک سیر

نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه در روز پنجشنبه هشتم مهرماه در سالن همایش‌های امام علی(ع) برگزار شد و پذیرای جمعی از چهره‌های هنری و همچنین اصحاب رسانه بود و برای اولین‌بار توضیحاتی را درباره اتفاقات چند وقت اخیر و همچنین آلبوم جدیدش مطرح کرد
این هنرمند جوان بعد شش سال متوالی توانست مجوز آهنگ ها و فعالیت های خود را دریافت کند که این امر منجر به رونمایی از البوماین خواننده جوان بعد از ایام محرم و صفر خواهد شد.
در ابتدا مجری برنامه از (محسن افشار) رهبر ارکستر نیما علامه، (نوید میرزایی) یکی از تنظیم‌کننده‌های آلبوم، و (مهدی ملک‌پور)، تهیه‌کننده آلبوم دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند.
در  ادامه این گزارش به صحبت های عزیزان نام برده شده می پردازیم:
(محسن افشار) گفت: برای من خیلی مهم بود که در رونمایی آلبومی که سال‌های زیادی طول کشید تا آماده شود حضور پیدا کنم اما ابتدا از شما می‌خواهم که یک دست برای پدر نیما علامه بزنید. چون مطمئن هستم که روح او اکنون اینجا و خوشحال است. دو سال پیش یعنی دقیقاً دهم فروردین سال ۹۳ برای اخذ مجوز صحنه‌ای اقدام کردیم و قرار بود کارهای صدور مجوز خیلی زودتر انجام شود و اجرای کنسرت‌ها را آغاز کنیم. به هر دلیلی چنین اتفاقی رخ نداد ولی ما در همان فروردین سال ۹۳ مجوز اجرای صحنه‌ای را دریافت کردیم و از همان آمادگی این را داشتیم که کنسرت‌ها را برگزار کنیم. اما متأسفانه یا به هر دلیلی این اتفاق چند روز پیش رخ داد. در این گروه تک تک افراد از آقای ملک‌پور، امید میرزایی، نوید میرزایی و سرکار خانم میرزایی بسیار زحمت کشیدند و من هم نقش کوچکی داشتم. برای پس از محرم و صفر برنامه‌ریزی‌های خوبی شده و امیدوارم که بتوانیم نظر مخاطبان نیما علامه را جلب کنیم .
(مهدی ملک‌پور) به عنوان دومین نفر از تیم اجرایی نیما علامه اعلام کرد: من شش سال پیش با نیما و مشاوره‌های آقای افشار وارد این عرصه شدم و تازه‌کار هستم و خوشحال هستم که تا الان جا نزدم. خیلی مواقع شده که خواستم جا بزنم ولی دوستان اجازه ندادند .
(نوید میرزایی) هم گفت:  اینجا جمع شده‌ایم تا برای کسی خوشحال باشیم که لیاقتش را دارد که اینجا باشد و سال‌ها قبل باید چنین اتفاقی برایش رخ می‌داد. دو قطعه جدید نیما در آلبومش را من تنظیم کردم و تا جایی که می‌شد تمام تلاشم را کردم تا کارهای خوبی باشد. امیدوارم آلبوم را دوست داشته باشید و برای نیمای عزیز نهایت تلاشم را می‌کنم تا بهترین اجراها را برگزار کند.

—-
(نیما علامه) هم صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «خیلی خوشحال هستم. نمی‌توانم خیلی لفظ قلم صحبت کنم ولی اتفاقی که شش سال منتظرش بودیم و برایش گریه و دوندگی کردیم بالاخره رخ داد. امیدوارم از این به بعد بتوانم سکوت شش ساله را با بهترین کارها جبران کنم. آلبوم «مبارکم باشه» حدوداً شش سال قبل استارت خورد و در طول این سال‌ها تغییرات زیادی در آن لحاظ شد. عقیده من این است که باید مدرن و همگام با سلیقه مردم پیش رفت و برای هر سلیقه‌ای کار داشته باشیم. تلاش کردیم همه مخاطبان را راضی نگه داریم و به امید خدا این مجموعه پس از ماه محرم و صفر منتشر می‌شود و تاریخ دقیقی نمی‌توانم اعلام کنم. پس از آن هم با اجراها و کنسرت‌ها در خدمت شما خواهیم بود. هشت قطعه را خودم تنظیم کرده‌ام و دو قطعه هم توسط نوید میرزایی عزیز تنظیم شده و کارهای بسیار مدرن و زیبایی هستند. در زمینه ترانه با «امیرعلی بهادری» همکاری کردم و یک ترانه هم از «علی کاشی» دارم. در زمینه میکس و مسترینگ با «ایمان احمدزاده» و نوید عزیز همکاری کردم و سایر کارها هم توسط محمد افضل انجام شده است. «فیروز ویسانلو»، «میثم مروستی»، «آرمین قیطاسی» و «فرشاد رشیدی‌نژاد» هم نوازندگان این مجموعه هستند. ترانه و ملودی و تنظیم و میکس و مسترینگ دو قطعه هم اثر خودم است که همان هفت هشت سال پیش پخش شدند.»

پس از صحبت‌های امید میرزایی، مدیر برنامه‌های نیما علامه، و ادای احترام او به مرحوم «احمد علامه دهر» پرسش و پاسخ خبرنگاران آغاز شد. نیما علامه ابتدا درباره این دوری شش ساله از عرصه موسیقی گفت: روند موسیقی پاپ در سال‌های گذشته با امروز متفاوت بود. در آن زمان به دلیل اینکه یک ذره هنر داشتم، دوست داشتم بخوانم و کارهایم دیده شود اما جایی را نداشتم تا آثارم را به گوش مردم برسانم. به همین دلیل شبکه‌های ماهواره‌ای را انتخاب کردم ولی از طرف وزارت ارشاد به ما اعلام کردند که پخش آثار خواننده‌ها در آن شبکه‌ها خط قرمز است. من از روی بی‌اطلاعی این کار را کرده بودم و فقط دوست داشتم مردم کارهایم را بشنوند. به مرور تجربه خودم بیشتر شد و فهمیدم با چه رسانه‌هایی باید همکاری کنم. البته در آن زمان مثل امروز سایت‌های زیادی وجود نداشت که بتوانیم با آنها همکاری کنیم و راه‌های قانونی پخش موسیقی بهتر شده است. یکی دیگر از دلایل دوری این سالها آهنگسازی من برای دوستانی بود که بدون اجازه کارهایی که برایشان ساخته بودم را کلیپ می‌کردند و در آن شبکه‌ها پخش می‌کردند. بارها از آنها درخواست کردم که چنین کاری نباید انجام دهید و حتی در قراردادی که با آنها داشتم این موضوع به صورت مکتوب نوشته شده بود ولی گوش شنوایی وجود نداشت. تا اینکه آهنگسازی برای دوستانی که غیرقانونی کار می‌کنند را قطع کردم و در یک مقطع زمانی سکوت کردم. تلاشم این بود که تجربیات بیشتری کسب و روی تنظیم‌های آلبوم خودم کار کنم. این شش سال سکوت را به فال نیک می‌گیرم و تجربه‌ام در کار موسیقی بیشتر شد.

در خلال برنامه بخش‌هایی از قطعات آلبوم در سالن پخش می‌شد و مضمون یکی از کارهای نیما علامه در آلبوم جدیدش که مرتبط با دفاع مقدس و رزمندگان است توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. سوال بعدی یکی از خبرنگاران این بود که اجرای چنین قطعه‌ای تا چه حد به مقوله اخذ مجوز شما ارتباط داشت که نیما علامه در این زمینه پاسخ قاطعی داد و اعلام کرد: یک سری از کارها دلی است و سعی کردم ادای دین کنم به عزیزانی که جان خود را در کف دست گذاشتند و از ذره ذره خاک ما دفاع کردند و باعث شدند ما بتوانیم به راحتی کار خودمان را انجام دهیم. در آن زمان من خیلی کوچک بودم ولی اگر یک فلاش‌بک به گذشته بزنید و مطالعه کنید متوجه می‌شوید که آن زمان چه اتفاقاتی در جنگ رخ داده است. من این آهنگ را چهار سال قبل خواندم و اگر قرار بود کارم درست شود، همان چهار سال قبل درست می‌شد. من این راه را ادامه می‌دهم چون واقعاً اعتقاد دارم و خواندن موسیقی مثلاً برای امام رضا(ع) علاقه و اعتقاد من است. اخیراً قطعه‌ای را با آقای «محسن طهرانی» کار کردیم که (دولت کاریکاتور) نام داشت و بر ضد استکبار جهانی و ضد کشتار در جهان بود. هر انسان مخالف کشتن یک انسان دیگر است و همه به این موضوع اعتقاد دارند. من هیچ وقت به خاطر مجوز، آهنگی را نخوانده‌ام و باز هم از این کارها می‌سازم

این خواننده سپس درباره سبک و سیاق و فضاهای متفاوت در قطعات آلبومش گفت: کار هنری همیشه باید همگام با سلیقه مردم باشد و سلایق امروز از هر لحاظ فرق کرده است. من هم سعی کردم با حفظ چارچوب سبک خودم، استایل گذشته‌ای که داشتم را برای نسل جدید که اکتیوتر از نسل دهه شصت است با فضاهای پرهیجان‌تر ترکیب کنم. امیدوارم قطعات من را دوست داشته باشند چون این کارها از شش سال پیش تا الان بارها در همه بخش‌ها ویرایش شده است

علامه سپس در زمینه حضور امیرعلی بهادری در اغلب بخش‌های آلبومش هم به این نکات اشاره کرد: کسی که با او کار کردم اسم واقعی‌اش امیرحسین بهادری است و از شش سال قبل پیش خودم آمد و من نوازندگی گیتار را به او یاد دادم. در کنار هم ترانه‌سازی و ساختن کارهای حرفه‌ای را آغاز کردیم و به این نتیجه رسیدم که استعداد بسیار خوبی دارد و در هر ژانری می‌تواند خوب بنویسد و ملودی‌های جدیدی بسازد. کارهایی که آن زمان داشت متنوع بودند و من بهترین کارهایش را گلچین کردم. اما سلیقه امروز او و آلبومی که منتشر کرد بسیار نسبت به آلبوم من متفاوت است

نیما علامه سوال بعدی خبرنگاران درباره اینکه آیا در این آلبوم قطعه‌ای همانند (رفتن تو مرگ منه) دارد که هیت شود را اینگونه پاسخ داد: موسیقی پاپ امروز بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. اما با توجه به در نظرگرفتن سلیقه‌ها فکر می‌کنم خاص‌ترین کاری که ما در این آلبوم داریم قطعه‌ (مبارکم باشه) باشد. موضوع آن عمومیت دارد و هرکسی می‌تواند با سوژه‌اش همذات‌پنداری کند و فکر می‌کنم عمر این آهنگ در آلبوم نسبت به کارهای دیگر بیشتر باشد. اما نهایت تلاش را کردیم و باید آلبوم منتشر شود تا نظرات مخاطبان را ارزیابی کنیم

او همچنین از آلبوم بعدی‌اش هم اینگونه یاد کرد: دنبال ساختارهایی در ملودی و تغییراتی در ادبیات ترانه‌های پاپ هستم. ترانه‌های پاپ امروز ما یک نظمی دارد و دوست دارم هنجارشکنی انجام بدهم و سلیقه مخاطبان را هم درنظر خواهم گرفت. الان شاید نتوانم جزئیات دقیقی بیان کنم اما به زودی ساخته خواهد شد.

این خواننده جوان اشاره دیگری هم به همکاری با سایر خواننده‌ها در مقام آهنگساز و تنظیم‌کننده داشت:طی این شش-هفت سال ایده‌هایی که برای خودم داشتم را خرج کردم و به هرحال خوب هم بود. چون وقتی یک موزیک موفق برای کسی درست می‌کردم از کنارش سه چهار سفارش دیگر هم دریافت می‌کردم. اما متأسفانه داشتم فراموش می‌کردم که خودم خواننده هستم و بهترین موزیک‌ها را به سایر دوستانم دادم و از این بابت راضی نیستم. اما اقیانوس موسیقی من آنقدر عمیق و وسیع هست که بتوانم کارهایی که تکراری نیست تولید کنم.

یکی دیگر از بخش‌های این برنامه اجرای زنده نیما علامه بود. این خواننده جوان سه قطعه از آلبومش را با نوازندگی کیبورد خودش اجرا کرد که این قسمت مورد توجه حضار قرار گرفت.

نیما علامه در این مراسم میزبان چهره‌های مطرح هنری نظیر «معین راهبر»، «آرمین قیطاسی»، «میلاد بابایی»، «مهران مستی»، «امید جهان»، «فرحناز منافی‌ظاهر»، «ایمان صفا»، «زهرا سعیدی»، «مصطفی یگانه»، «سعید سام»، «ارسام»، «وحید اسلامی» و «امیر مولایی» بود.(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

(image)

The post appeared first on .

دانلود رایگان آهنگ نشست خبری البوم (مبارکم باشه) با صدای نیما علامه